miércoles, 5 de enero de 2011

ESTA NOITE A DEITARSE CEDO....

Ola de novo e FELIZ 2011!!! Imaxínome que hoxe todos os nenos e nenas estarán ansiosos pola gran chegada dos Reis, asi que a durmir cediño e lembrádevos de deixar comida para os magos de Oriente que virán cansados e un pouquiño de auga para os camellos. Ah! Que se me esquecía, lembrádevos do conto "Canto Martiño tivo ganas de mexar na noite de Reis": hai que durmir toda a noite!!

Xa me iredes contando que ben vos portastes a acordádevos de volver ao cole o lúns!!
Realmente, tal e como dín persoas que teñen blogs esto é un vicio!! Vémonos!!

2 comentarios:

  1. UFFFFFF!! EL LUNES AL COLE!!! QUE CORTAS HAN SIDO ESTAS VACACIONES,NO?? ;-DDDDD
    YO ME DEBÍ PORTAR MUY BIEN ESTE AÑO, ME HAN DEJADO UN MONTON DE COSAS, PERO LA MEJOR ME LA DEJARON POR ADELANTADO EN JULIO....

    ResponderEliminar
  2. Hola Inés!!!! Desde luego que, hemos coincidido en el regalo de Julio, desde luego el mejor!!!!!!!!!!!! Los míos también se portaron muy bien! El Lunes ya nos vemos todos!!

    ResponderEliminar