lunes, 14 de marzo de 2011

CONTRA A CRISIS OS PINGÜINOS DAN TRABALLO

Pois si os que quieran traballar no supermercado pingüino ou no restaurante con cociña caseira que envién o seu curriculum que estamos en plena apertura e en plena colocación. A verdade é que a idea é un pouco plagiada, de dous compis cos que estiven no Rosal (Ramón e Bea), pero penso que non van chamar ós do rexistro, porque nisto a SGAE non se mete, non?
Estamos como xa dixen en plena apertura e colocando as nosas cousiñas e xa practicando o noso xogo que nos vai servir para coñecer alimentos, á vez que cambiar o papel de alumnos a xa profesionais.
E apareceu por alí Caperuciña vermella escapando do lobo e díxonos que lle gardásemos un segredo: que ela non estivo alí e se viñese o lobo o enganásemos. Cando marchou caeulle un sobre no que nos deixou unhas invitacións para ir o xoves ao Centro Cívico a un contacontos.
E xa por fin temos rematado o noso envío para os compis por carta, asi que para o buzón directo.

3 comentarios:

  1. Que idea tan buena!!! Seguro que están encantados,por lo menos Marcelo,porque le chifla todo lo de la cocina(salió al padre, así da gusto).
    Por cierto, el otro día vino feliz con su pizza, y eso que luego ni la probó,estaba empachado de toda la que se debió de zampar allí, es un tragoncete de cuidado.

    ResponderEliminar
  2. a sergio le encanta la cocina, siempre quiere ayudarme a preparar la cena. Esta feliz con todo lo q haceis y a mi tus ideas y tus recursos para motivar a los niños me parecen fantasticas. Felicidades, silvia. Saludos. Monica,

    ResponderEliminar
  3. Hola chicas!Muchas gracias!!!Se agradece que valoren el trabajo.
    Tenéis que verlos están en su salsa, lo único malo es que tenemos que ir a turnos; pero incluso cuando acabamos u vamos a recoger hay algunos que van a hacer que baten el último huevo, jajajaja
    Por cierto Pizza si que comieron si!(-_-)

    ResponderEliminar