martes, 21 de junio de 2011

GRACIAS É POUCO DICIR!!!!

Vaia sorpresa que levei hoxe, non contaba con toda esta sorpresa!!! De verdade mil gracias, encantoume e fíxome moita ilusión, o boli xa o estrenei e a tarta moi agustiño na miña barriga, jaja (e na dos pingüis), coas fotos incluidas, que pena dou comelas: unha montaxe moi chula. Foi algo moi especial e que non teño palabras, e iso que xa me dou tempo a "asimilar" toda a sorpresa!!!!
Ampliado vese mellor pero estou falando coa cámara para que a saque perfecta, pero non me contesta, jaja
E a super tarta,mmmm

Estamos todiños, xenial!!!!
E unha foto cos pingüis, pero foi realmente compliado sacala, que todos querían ver as súas fotos (ademais dicían que era o cumple de Silvia) e non se posicionaban, provei a raptar a varios para que salisen todos na foto, pero ao final quedeime cun só,jeje

Desculpade que non as puxera antes, non foi por ganas, senón porque hai unha hora que cheguei do cole!!
Canto vos vou votar de menos....!!!


4 comentarios:

  1. Y nosotros a ti!!Espero de corazón que te vaya muy muy bien, y recuerda que en Arteixo tienes unos peques que siempre te recordaran con mucho cariño, al igual que sus papis.Un besote enorme.

    ResponderEliminar
  2. Con ese boli e coa barriga chea, tívoche que sair un examen de dez a forza.
    Desexámosche moita sorte, ainda que a xente que traballa como ti o fas, non soe necesitala.

    ResponderEliminar
  3. Alegramonos de que che gustara e decirche que o fixemos con todo o cariño do mundo Nos si que te vamos votar de menos . Un bico.

    ResponderEliminar
  4. Por lo que veo esto curso va a quedar con un pegote pero bueno, jeje, ahora haced por fa que los niños se acuerden de mí!!!!!
    Óscar el examen, el lunes lo sabré, pero si que me dió inspiración si, ahora quizá a mi examinadora no le gustase demasiado que la dejase sin argumento para discutir conmigo, jaja.

    ResponderEliminar