miércoles, 15 de junio de 2011

ORLA PINGÜINA!

Xa temos orla deste curso.
Polo mañá cando a viron non paraban de rir, esto de verse con corpo de pingüino.
A verdade é que encántame como quedou ( e diredes vaia unha que bota flores, jeje) pero é que vouno desvelar, non a fixen eu, teño un tío moi creativo: gracias Pablo.
E hoxe estivemos cociñando un pouco, receita moi fácil: un postre a base de sobaos con nocilla e lacasitos, mmm, de vez en cando hai que permitirse unha larpeirada.
Se entrades en http://www.infantilsemueve.blogspot.com/ poderedes ver o making of!!!

5 comentarios:

  1. Esta me gusta más que la que hicimos en la facultad!!!!jajaja

    ResponderEliminar
  2. a orla preciosa ( Claudia e Icia xuntas)xa dixo Claudia : non nos pode ver xuntas e aqui puxonos xuntas jeje son tremendas...

    ResponderEliminar
  3. A verdade e que quedou moi ben. O que pasa e que despois do baile do director, xa todo parece de menos categoría :) E que puxo o nivel moi alto.

    ResponderEliminar
  4. Pois nin conta me dera de que Claudia e Icía estaban xuntas: boa reflexión!! De política para arriba, jaja.
    Óscar completamente de acordo, estes pasos téñennos a todos/as "trepidantes"!!!!!

    ResponderEliminar
  5. Que Dios coja confesados a los profesores que tengan que darle clase a estas dos,¡MIEDO ME DAN!.La orla muy chula.

    ResponderEliminar