miércoles, 3 de octubre de 2012

PEIXE DE CHOCOLATE

Hoxe convertémonos en cociñeiros, aínda que como estamos comezando pois fixémolo cunha receita moi sinxela e que sempre triunfa, un peixiño de biscoito, nocilla, lacasitos!
Encantoulles cociñar, xa veredes no video o proceso enteiro.
Xa sabemos moitas cousas do fondo mar, que iremos poñendo pouco a pouco ao igual de todas as cousiñas que fostes traendo, que chulas e canta información.
Agardo que poidades ver ben o video porque hoxe internet no Grove non sei se estará moi ben a min nin na casa, nin no cole me deixaba subir o video.

7 comentarios:

  1. Mmmm!!! que pintaza!!! vaia cociñeiros hai no Grove!! pena que non sobrara un anaquiño... :(

    ResponderEliminar
  2. que chulada...................me encanta silvia..............ah y de lo que te comente te lo llevo entre mañana y el lunes......................bikiños......(eo poliño Roy hoy otra vez con nauseas, si mañana esta mejor el medico le dijo q puede ir al cole pero haber) saludiños

    ResponderEliminar
  3. Guauuu¡¡ Que chulada de tarta de pez¡¡ Le pregunté a Carla y me dijo: Si mami hicimos una tarta pero yo no pude comer ni un poquito, porque no me comí todo el bocata. Yo le dije que otro día le mandaría uno más pequeñito por si había postre otra vez, que pudiera probarlo, jejeje Lo que me extraña es que no se comiesen los lacasitos antes de ponerlos en el bizcocho¡¡

    ResponderEliminar
  4. Por cierto ponte buena que me dijo Carla que estabas malita y tuviste que marcharte¡¡ Ya andan los virus haciendo de las suyas¡¡

    ResponderEliminar
  5. Gracias chicas. Fue un primer experimento para la próxima ya aviso que traigan poquita merienda.
    Si pillé el virus ;-( y de que manera..., pero bueno poco a poco se irá, o eso espero, ahora que no lo pille nadie más, gracias!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Madre mia, vai peixes tedes polo Grove!!!! por aquí non se pescan tan apetitosos, ja, ja.Polo que vexo estas`pachucha, mellorate ;- )

      Eliminar
  6. Lore xa sabes terra de mar, pero tranqui que algo esperamos pescar pola túa zona, jeje
    Graciñas, xa estou moito mellor, o día de reposo sentoume moi ben e volvín ao cole. Biquiños

    ResponderEliminar