miércoles, 21 de noviembre de 2012

A QUE SABE A LÚA?

Di o conto que a cada un dos animais protagonistas  (a tartaruga, o elefante, a xirafa, o rato...) sabíalles a unha cousa diferente. Todos estes animais queríana probar, daquela fóronse subindo úns encima de outros para poder chegar a ela, ata que a conseguiron probar, Pois aos peques da clase da polo Pepe imaxinaron a súa propia lúa e sabía a rato de queixo. Aquí vai a proba, aínda que teño que recoñecer que os ollos non forons os máis axeitados para o rato...
E tamén estamos aprendendo a canción!!
Por certo hoxe entregou aos peques a profe Elena, mañá xa estou de volta, e que estou dando un curso e un par de mércores téñenmos que entregar-

4 comentarios:

  1. A verdade e que é dificil atopar cousiñas relacionadas co sol e coa lua que os pequechos podan entender...jejeje... Eu estou facendo coa axuda de Selena algunhas manualidades, cando as teñamos rematadas lebaraas pra enseñarvos.... ;-)

    ResponderEliminar
  2. A verdade e que é dificil atopar cousiñas relacionadas co sol e coa lua que os pequechos podan entender...jejeje... Eu estou facendo coa axuda de Selena algunhas manualidades, cando as teñamos rematadas lebaraas pra enseñarvos.... ;-)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No se por que se repitio el comentario... Jaja :-)

      Eliminar
  3. Me parece estupendo, estamos deseando velas!!!
    Por lo de los comentarios no te preocupes, blogspot es gratis asi que podemos esperar este tipo de cosas y otras, jeje

    ResponderEliminar