miércoles, 15 de mayo de 2013

PREPARANDO A ALFOMBRA

MOITÍSIMAS GRACIAS POR TODO O QUE TROUXESTES!!!!!
Esta semana temos as casas un pouco apartadas, porque estamos traballando as letras galegas, ensaiando a pandeirada de O Grove e preparando a alfombra de mañá. E como na nosa clase se xuntan todas as flores das clases hoxe os nenos estiveron super entretidos separando, quitando follas, son úns cracks, hai que ver como lle deron. E os compis de 4 e 5 anos tamén estaban a elo e íannos traendo material!!Esta semana infantil está nun non parar.


2 comentarios:

  1. Y lo bien que huelen los pasillos¡¡ Por cierto, me hace mucha gracia lo de la pandeirada, Carla intenta cantarmela cada dia (a pesar de que su hermano le dice que no puede porque es un secreto) y no lo consigue, entonces se la canto yo y ella me dice que no es así, supongo que la mia será otra versión...jajajaja

    ResponderEliminar
  2. Si huele genial, da gusto entrar en el cole.
    Pues seguro que la nuestra es otra versión porque por lo que me van contando hay diferentes versiones se intercalan estrofas, asi que cogimos dos y el estribillo que ese se lo saben genial: ai la la la, ai la la la, e comecemos a pandeirada e comecemos o baile o baile, xa, esa de carrerilla!!;-)

    ResponderEliminar